Jó tíz éve történt, hogy a szegedi-mórahalmi-ásotthalmi illetőségű Somodi Sándor egy borfesztiválra készülve mindent az utolsó pillanatban tudott csak intézni: helyet a fesztiválon, ismertetőt az érdeklődőknek, palackot a boroknak, címkét a palackra. Nos, ez utóbbi a nyitás előtti napon vált megoldandó feladattá. A marketingvénájú Somodi-lány találta ki, hogy az a legkézenfekvőbb megoldás, ha édesapja egyszerűen aláírja a kötelező adatokkal ellátott címkét, s így is lett.
Az aláírt bor olyan, mint egy levél vagy mint egy szerződés. Az eltalált szalmasárga szín épp passzolt a jó chardonnay- hoz, később a rózsaszín is a rozéhoz. Somodi volt egyébiránt az első alföldi, aki bekerült a Magyar Borok Háza ajánlatába.
Na ja, a címke kötelez.